شروعی دوباره
شروعی دوباره
بی تو طوفان زده دشت جنونم
قالب وبلاگ

دلم مي خواد سر بزنم برم به خونه خدا

                                                        دلم مي خواد پر بزنم بشم ديوونه خدا

دلم مي خواد فرش دلم بشه يه آسمون دعا

                                                        دلم مي خواد دفتر من بشه زمونه خدا

دلم مي خواد قطره بشم، بشم به چاكر خدا

                                                        دلم مي خواد تكيه كنم آروم به شونه خدا

دلم مي خواد كوير بشم، بشم به وسعت رها

                                                        دلم مي خواد قد بكشم تو عطر و پونه خدا

دلم مي خواد سجده كنم تو وسعت مهر خدا

                                                        دلم مي خواد بوسه بشم برم رو گونه خدا

دلم مي خواد دل بكنم بشم خود خود دعا

                                                       تا كه ديگه زار نزنم، بشم بي خونه خدا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:دلم, خدا, حرف با خدا, خونه خدا, ] [ 20:50 ] [ طیبه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شروعی دوباره و آدرس star65.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 180
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 11615
تعداد مطالب : 107
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1